Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, June 13, 2010

Shahir AF8

Assalamualaikum wbt

Baru je beberapa jam aku post entry kan,ni aku post lagi.Hehe.http://www.emoticonizer.comMesti korang pelik.

Aik apesal budak ni post entry baru ek?Bukan ke die ni suke post entry at least seminggu sekali?Buang tabiat kot,haha.
Tadi aku pergi kenduri Cik Ita.Dah jadi trend dah skarang ni,kalau ade kenduri mesti ade karoeke.Then si Lelep ni pun datang la menyibuk.Lelep suke sangat nyanyi.Macam-macam lagu yang die suke nyanyi.Selalunyer lagu-lagu baru la yang die suke nyanyi.Contohnyer macam sekarang ni,lagu yang tengah hot lagu Shahir AF8.Kebahagiaan Dalam Perpisahan.Hot ke?Entah la.Boleh la kot.Yang aku tau ramai sangat perempuan yang minat kat die ni.Berduyun-duyun.Tapi aku tak termasuk dalam kumpulan tu la.Mula-mula dulu aku ingatkan Nash Lefthanded yang nyanyi lagu ni.Haha.Suara die nak dekat same la.




Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Bahagian ni je yang die nyanyi.Kejap-kejap sebutan die ok,kejap-kejap tak betul,biase la budak kecik.Pastu die nyanyi lagu Superman.Comel betul.Pastu die nyanyi balik lagu Shahir.Mike tak lepas dari tangan die.Die sorang jer boleh pegang.Lelep memang macam tu.

Pernah sekali tu ade sorang budak ni lalu naik kete mainan yang ade enjin tu.Tah ape name kete tu pun aku tak tau.Then die terus naik kete tu,duduk atas budak tadi.Dah la kete tu hanye muat tuk sorang je.Kerek betul Lelep ni.Muke slumber jer.Aku dah tak tahan dah terburai ketawa aku kat situ jugak.Nasib baik mak budak tadi tu tak marah Lelep,atau pun budak tu tolak Lelep dari kete tu.Deme pun tumpang gelak sekaki.

Ni la Lelep.Pergh putih macam anak cine.Alis lebat tak payah pakai maskara.Haha.

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...