Sunday, April 18, 2010

Kematian yang tragik

Assalamualikum wbt
Semalam mase aku nak bukak grill dapur,nak petik daun kari,tibe2 aku nampak sekujur tubuh yang dah kaku.Reaksi aku mase tu ape lagi kalau bukan menjerit sambil berlarihttp://www.emoticonizer.com.haha.Pastu aku datang blk kt mayat tu sambil bawak cam,nak snap pic lar.http://www.emoticonizer.comKalau malam ni rase nak tido lena baik jangan tengok ngeri uh.Nah,jeng jeng jeng...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

http://www.emoticonizer.comhaha.korang mesti ingat mayat manusia kan.Aku rase tikus ni nak buat terjunan ala-ala Leong Mun Yi.Busuk weyh bau die.


ni pulak bulu-bulu die melekat kat atas jalan

Tikus nie ade sejenis bakteria yang boleh bawak maut.Nama virus tu LeptospiraSekor tikus boleh melahirkan sehingga 170 ekor sepanjang hayatnya.Nak tau lebih lanjut sila rujuk Encik Kosmo.

www.tips-fb.com

Wednesday, April 7, 2010

Pc Fair

http://www.emoticonizer.comAssalamualaikum w.b.t dan salam muhibah.huyeh.Kali ni aku nak kasi korang info tentang pc fair.Taraaa...


 
aku tawu korang suke

Kt pc fair macam-macam gadget ade.Pilih jer.Janji poket berisi la.Kalo poket pown tembuk baik ko tido jer kat rumah.haha.Aku cadang nk survey pen tablet.Pen tablet 2 ape?Pen tablet 2 bukan macam ubat tablet yang slalu korang amek kat klinik kerajaan 2.Nak tawu pen tablet 2 ape??Meh tengok kt Pak Cik Wiki ni.




www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...