Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, June 20, 2010

Kerja Sekolah dari Cikgu Farha

Assalamualaikum wbt

Pagi tadi aku log in shoutmix Cikgu Farha tinggalkan kerja sekolah untuk aku la.Tapi malas la nak buat pagi-pagi tak de mood.Sekarang baru nak buat.Psstt psstt...mesti buat ni, sebab esok ade perhimpunan kalau tak buat sure kene panggil dengan pengetua tengah-tengah perhimpunan.

pinjam eh :)

Cikgu Farha kasi

Okeyh kite mula dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim...
1. How many blogs do you have and how long has it been in existence.
Dua.Satu untuk testing-testing satu lagi yang ni la.Blog aku ni baru berumur enam bulan.Kire macam newborn jugak la kan.



2. When did you first start to blog? 
Disember 2009

3. What is the factor that interest you to blog and why do you blog?
Pada mulanya dulu aku bace blog orang jer.Lepas tu aku terfikir asyik bace blog orang jer,bila nak berblog pulak.Hehe.Selain tu,dapat jugak aku isi masa lapang dari aku banyak merapu kat facebookhttp://www.emoticonizer.com


4. What in your opinion makes your blog better than the other blogs and what is lacking about your blog?
Alamak susah la nak jawab soalan ni.Sebab blog aku ni biase-biase jer.Blog aku takde button like.Nanti aku buat eh.Banyak lagi yang kurang dalam blog aku ni,kalau aku bagi tau kat sini alamatnyer panjang berjela-jela la jawapan untuk soalan ni jer.

I am happy to pass the award to the following bloggers:


1)Aeton
2)Mimi
3)Sesape yang datang bertandang kat sini mula dari sekarang sampai pukul 6 petang esok(21 jun2010).

Maaf cikgu,cikgu tanye dalam english saye jawab dalam bahasa melayu yang tak berape nak melayu.Hehe.
Tolong jangan pukul aku sebab tag korang!http://www.emoticonizer.com



www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...