Thursday, June 24, 2010

Nuffy ooo Nuffy

Assalamualaikum wbt

Pagi semua.Thanx sebab sudi singgah blog aku yang serba kekurangan ni.Semalam aku baru je join Nuffnang.baru terasa nak join.


Bukan nya baru semalam aku jumpa Mak Cik Nuffnang ni.Aku dah jumpa masa aku mula-mula blogging suatu ketika dahulu.Cheh gaye macam dah berabad dah.Hehehttp://www.emoticonizer.com.Aku jadi jakun bila tengok layout nuffnang tu.

Sambil berkata "erk cantik pulak warna dark blue ni.Selalu nya tak berapa nak lawa.".Hehe,suka hati je.Sesiapa yang ade info tentang nuffnang ni kongsi-kongsi la erk.http://www.emoticonizer.comK bye.Adios.

www.tips-fb.com

9 comments:

shazika said...

hepy blogging
^__^

papehal rujuk sis ni
http://www.intanurulfateha.com/

Hassanah said...

okie dokie,
thanx yah (=

Nisa Yachiru said...

im oso new wif the nuffnang stuff..well.nice blog anyway. :D drop by to my blog netime :)

si chentapelangi said...

ckp sal dark blue ~
ko emg ta suke dark blue un an ?
tingat wk2 kat btn :p
hohho

Hassanah said...

Nisa Yachiru thanx,

si chentapelangi erk aku lupe ((:

Cik Durian said...

sy pn bru dlm nuff ni..
tp seyes sy xfhm sgt psl nuffnang dgn income yg blh dpt...blh cter cket x?
ape fungsi klik2 tu ye?

Hassanah said...

entah,seriously sy pun x brape paham

MaryamJamilah said...

ehei.. gud lick with nuffnang. :)

Hassanah said...

THANKie Maryam Jamilah n_n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...