Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, July 25, 2010

Sub Story(Part 2)

Assalamualaikum wbt


Okeh sambung yang ni.Kali ni nak cite pasal hostel pulak.Roomate aku ada 3 orang.Sorang PERAKian(Cik Putt),orang KL(Hanna) dan sorang lagi terbang jauh dari Sabah(Azi).


bukti kitorang tengah study.Meja sepah gile!hehe.

tempat puteri raja beradu. (=

Cadar aku warna pink ok.So,jangan jealous eh!Aku tak boleh tido tanpa bantal kecik tu.Bantal kecik tu takde peta macam bantal kesayangan korang eh.Sebab tu bantal untuk kepala eh.Tanpa bantal tu aku tak boleh tido dengan lena ok.

locker

Sikit kan barang aku.Korang nampak jer sikit.Actually,banyak kot.Dalam kotak besar ada t-shirt ngan baju(penuh ok),dalam kotak nike tu ada benda-benda yang tak da dalam kotak besar tu.Lalalalahttp://www.emoticonizer.com.Pastu baju-baju kurung semua aku letak dekat locker kosong kat belakang.Hehe suka hati jer.Tu je la,actually tengah takde idea ni.


Bye,adios nak balik hostel ni.

www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...