Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, July 11, 2010

Tangan Yang Kelam-kabut Menulis

Assalamualaikum wbt

Menurut entry pagi tadi aku ingat aku boleh balik hujung minggu ni.Nampaknyer harapan aku meleset :( .Sebab hujung minggu ni ada program kat sebuah pulau.Ape tah name program tu.Tapi ade  perkataan silaturrahim.Huhu bestnyer dapat mandi laut!Dah lame tak mandi laut.Perak betul aku ni.Lalalala.Hostel aku sebelah masjid,dekat dengan kedai makan,mcd,kfc tak la aku kebulur nanti.Haha.Ade sorang pak cik ni cakap:

Seronok la kome.Nanti bulan puasa boleh serbu more kat masjid sebelah ni.

Hehe idea menarik tu.Yang pasti kalau azan subuh sure akan terbangun punyela.Jimat battery fon aku.Yes!Ade pokok rambutan pulak tu,buah dah kuning tak lama lagi masak la tu.Hai sape punye la pokok tu ye?Kalau tau sape tuannyer boleh la pergi mengendeng.Haha tak tau malu betul.Pasal cerita yang aku dengar handphone kena rampas tu harap-harap tak betul la.Hish tak boleh hidup la kalau tak de handphone ni.Even handphone aku cikai je,tapi die dah banyak berbakti untuk aku.Jangan jadi kacang lupakan kulit!

Tangan yang kelam-kabut menulis,
www.tips-fb.com

2 comments:

afro said...

kalo puasa penoh nnt claim rm2 kat aku ye.. haha..

Hassanah R.A.S.A. said...

woi perli ke?
okeh kalo penuh ak mintak kat ko
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...