Saturday, May 1, 2010

Kucing oh Kucing

Assalamualaikum wbt
Hari ni ak nak kasi korang tgk aksi-aksi haiwan kesayangan nabi junjungan kite,Nabi Muhammad SAW.Sambil duduk-duduk minum petang tu meh le tengok aksi-aksi si comel ni.

kucing bersenam

Ha tgk kucing ni,tak payah pg gym pown boleh bersenam.Korang dah bersenam ke belum?Jangan asyik berblog jer.Contohi lah pak belang ni.Die pernah belajar care-care nak apungkan diri.Korang boleh?Hehe.

 kucing pown pandai gune senapang

Teringat plak mase aku kecik-kecik dulu.Bapak aku buatkan senapang kayu tuk abang-abang aku.Haish jeles aku.Best woo,main tembak-tembak.Kat senapang tu ade getah.Getah tu kiteorang mintak kat pak cik posmen.Haha, habis getah posmen tu,hari-hari kiteorang mintak.Peluru gune buah ceri.

si comel yang nakal

Ni mesti gare-gare makan ikan gapi dalam akuarium ni.Tu la lain kali jangan mencuri yer.

gaye "seorang" penyanyi

 beruang sesat

Ni la akibat malas nak bersenam.Jalan atas ais pown dah tergolek.Haha



www.tips-fb.com

3 comments:

Tihara said...

cumel jer tengok pic kucing2 ni.. :)

ParkAir said...

kucin yang menyanyi tu macam kucin aku la!

continuously writing said...

Parkair : kembar siam kot...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...