Sunday, April 18, 2010

Kematian yang tragik

Assalamualikum wbt
Semalam mase aku nak bukak grill dapur,nak petik daun kari,tibe2 aku nampak sekujur tubuh yang dah kaku.Reaksi aku mase tu ape lagi kalau bukan menjerit sambil berlarihttp://www.emoticonizer.com.haha.Pastu aku datang blk kt mayat tu sambil bawak cam,nak snap pic lar.http://www.emoticonizer.comKalau malam ni rase nak tido lena baik jangan tengok ngeri uh.Nah,jeng jeng jeng...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

http://www.emoticonizer.comhaha.korang mesti ingat mayat manusia kan.Aku rase tikus ni nak buat terjunan ala-ala Leong Mun Yi.Busuk weyh bau die.


ni pulak bulu-bulu die melekat kat atas jalan

Tikus nie ade sejenis bakteria yang boleh bawak maut.Nama virus tu LeptospiraSekor tikus boleh melahirkan sehingga 170 ekor sepanjang hayatnya.Nak tau lebih lanjut sila rujuk Encik Kosmo.

www.tips-fb.com

4 comments:

saya_arief said...

pembunuhan bersiri..

Ms. Ann said...

hu..hu... subgguh trajik skali

snowy said...

kesian ..sapa pembunuhnya? misteri

simple like A.B.C. said...

misteri yg yg kekal menjadi misteri
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...