Tuesday, January 1, 2013

Selamat datang 2013

Selamat tinggal 2012,hari ni tahun baru 2012,lupa kan semua perkara-perkara yang tak penting,peristiwa-peristiwa pahit.ecece pahit la sangat.mulakan hari dengan senyuman.azam tiap-tiap tahun 'nak kurus',azam yang tak penah miss.haha.

alhamdulillah dah dekat 21tahun aku rahsiakan satu benda ni,takde sorang pun tau.bila orang tanya,aku senyum je tanpa diiringi apa-apa jawapan.andai kata satu hari ada orang tau,orang tu akan jadi orang pertama yang bertuah.insyaallah.

kepada adik-adik,selamat kembali ke sekolah.katekan yeay!!

*dah lame tak update blog.terasa awkward sgt =.= www.tips-fb.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...